EN GARÁŽ
 

HODNOCENÍ
NAŠICH KLIENTŮ

KATEGORIE ZNAČKA POBOČKA + PŘIDAT HODNOCENÍ
Volvo
Tomáš - Brno
Servis, 1.9.2017

Oprava S80 po nárazu zezadu při kterém si mimobrněnská řidička zničila své Hyundai se díky panu Pavlu F l o ri á n o vi stala zážitkem. Bleskové vyhodnocení situace včetně objednání zadního nárazníku v originální barvě, kompletní vyřízení pojistného případu a namontování nového dílu během j e d n é hodiny, které jsem navíc mohl sledovat z křesla při kávě a minerálce v prosklené klimatizované hale, to vše jsou důvody, pro které případná příští pojistná příhoda je něco, na se lze téměř těšit.

Servis, Volvo
Volvo
Jiří Vančura
Nové vozy, 31.7.2017

Rozhodovali jsme se při nákupu třech vozů na operativní leasing do firmy mezi dalšími dvěma konkurenčními značkami, ale jak vozy Volvo, tak i přístup personálu nás přesvědčil o zakoupení vozidel XC-90 ve společnosti Auto Palace Brno. Doporučujeme.

Nové vozy, Volvo
Volvo
Vojtech Valla - Praha 9
Servis, 21.7.2017

Dobrý den, chtěl bych touto cestou poděkovat zaměstnancům prodeje náhradních dílů p. Tytlovi a p. Prausovi za pomoc v exponovaném čase v pátek odpoledne. (Přitom v pátek odpoledne je spousta z nás už myšlenkami na víkendu.) V sobotu měl syn odjíždět na dovolenou, no náhradní díl na jeho vůz nebyl nikde k sehnání. Jejich ochota pomoct slavila tokový úspěch, že alternativní díl byl nakonec nalezen jinde v Praze. Pořízený díl byl zakoupen a dodán do servisu, kde byl vůz zprovozněn a dovolená syna byla tak v hodině dvanácté zachráněna. Nebýt jejich lidského přístupu a ochoty pomoct daleko nad rámec jejich povinností, dovolená by byla zrušena. Děkuji za pomoc, s pozdravem Vojtech Valla

Servis, Volvo
Volvo
ivana Brandstatterová
Servis, 13.6.2017

Do Autopalace jezdím ráda, nejen kvůli vynikající kávě a ledové minerálce. Péče servisu je perfektní, zvláště pan Fukal se velmi snaží vyhovět.

Servis, Volvo

ZOBRAZIT DALŠÍ HODNOCENÍ

 
 
 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Ok