I love cars

 

Hodnocení našich klientů

Ford
Petr Vrtálek - Praha • 12.4.2017
Servis

Děkuji p. Hamršmídovi za obrovskou vstřícnost a ochotu pomoci při řešení prasklé pneu prakticky ze dne na den v termínech, kdy je pneuservis více než 100%tně vytížený.

Servis
Lenka Cirklová - Brno • 10.4.2017
Servis

Oceňuji vstřícný přístup a ochotu technika. Veškeré mé požadavky byly rychle vyřešeny.

Peugeot
Petr Petrvald • 3.4.2017
Servis

Tímto chci poděkovat panu hlídači který měl denní službu dne 2.4.2017

Ochotně a ze slušným přístupem nám pomohl při odstavení nepojizdneho auta...Děkujeme

Servis
Blanka Hyblová - Brno • 27.3.2017
Servis

Velmi příjemný personál, rychlá služba, přijatelná cena.

Hyundai
ProUniqa, s.r.o., Jan Nehasil • 14.3.2017
Servis

Byl jsem telefonicky objednán na konkrétní termín a čas. Mile mě překvapilo, že jsem v den přistavení vozu na servis opravdu přišel na řadu v čas. Komunikoval jsem s velice příjemným technikem, panem Sedláčkem. Poté, co jsem se nesměle zeptal, zda by výměna mých brzdových destiček nešla udělat na počkání (zapomněl jsem si totiž zarezervovat náhradní vůz), technik šel okamžitě zjistit situaci. Po chvilce mi sdělil, že výměna na počkání možná bude. Jsem moc rád, že mi takto vyšel Váš servis vstříc. Jelikož se jednalo o služební vůz, mohl jsem ihned po opravě pokračovat v práci.
Při čekání mi navíc byla nabídnuta káva. Do Vašeho servisu jezdím pravidelně a jsem zde velice spokojen.

Mazda
Ladislav - Tišnov • 12.3.2017
Servis

Dobrý den,mám M5 dva roky, dovoz ze zahraničí.Do dnešní doby bez problému, najeto 150000 km.Začalo prosakovat gufero na klice, tak jsem se rozhodl je nechat vyměnit. Zaráži mě ale hodnocení servisů. Absolutně žádná negativní zkušenost, samý superlativ.Když jsem pročítal různá autofóra, tak jediný servis, který byl hodnocen dobře byl Slezská Ostrava.Chci zkusit Brno. Doufám, že se nezklamu a hodnocení služeb bude v nastoleném duchu.

Opel
Salaďaková Marie - Praha • 9.3.2017
Servis

Perfektní přístup ze strany servisu, kdy jsem potřebovala servis bez domluveného termínu. Vše bylo vyřízeno k mé spokojenosti skoro ihned a určitě se ráda vrátím. Pan Šťastný je super profesionál. Děkuji.

Servis
Alena Štěpančiková - Brno • 7.3.2017
Servis

Velmi kladně hodnotím výjimečně profesionální přístup personálu, konkrétně pánů Floriána a Fukala.

Hyundai
Dagmar Satinová • 6.3.2017
Servis

Potřebovala jsem rychle objednat na servis. Pan Procházka mi zařídil objednání ještě ten samý den. Domluvila jsem se, že vůz u Vás mohu nechat trošku déle. Byla jsem moc ráda, že v tom nebyl problém. Byl mi dokonce bezplatně rozleštěn odřený přední nárazník a v rámci servisní prohlídky mi byla odhalena závada – únik chladící kapaliny. Tato závada mi byla v rámci záruky také bezplatně odstraněna.
Přesně kvůli takovému servisu a 100% se spolehnutí se k Vám ráda vracím. Ještě musím poděkovat za ochotu při předání vozu mimo pracovní dobu. Vůz mi byl předán kolem 19 hodiny, a i přesto byl pan Procházka velice příjemný a usměvavý.

Volvo
Dr. Karel Hruda - Brno • 6.3.2017
Servis

Musím se podělit o silný zážitek při výměně kola mého Volva S80 u nájezdu na exit 201. Výměna se nedařila, protože bezpečnostní matice prokluzovala. Tři mí známí to vzdali, až mne napadlo obrátit se na Autopalace, v naději, že budou mít třeba nějakou vhodnou matici. Dovolal jsem se na pana Petra Fukala, který se ve velmi krátké době objevil, vybaven obrovským kladivem /ničím jiným/ Po ruském způsobu třemi dobře mířenými ranami matici "domluvil" a kolo bleskově vyměnil.
Jezdím 45 let a tento zážitek byl prvním tak pozitivním, i když příhod byla celá řada. Jezdím denně kolem Autopalace a vždy si musím na příjemného usměvavého servismana vzpomenout. Díky.

Mitsubishi
Petr - Praha • 26.2.2017
Servis

Velice rád bych touto cestou vyjádřil maximální spokojenost s velice ochotným a profesionálním přístupem pana Lukaše Marka, technika servisu Mitsubishi/Nissan. Ještě jendou děkuji a těším se na další spolupráci.

Hyundai
Renata Banzetová • 24.2.2017
Servis

Ve vašem servisu jsem mluvila s panem Stiborským. Byl velice příjemný a usměvavý. Vysvětlil mi vše, co se týkalo servisu na mém vozu. Na každou moji otázku mi odpověděl. I když se mé otázky často opakovaly, odpovídal s velkou trpělivostí a pečlivostí. Za takové jednání chci panu Stiborskému poděkovat. Právě kvůli takovým technikům se do vašeho servisu stále vracím.

Servis
Libor Stolička • 21.2.2017
Servis

Líbilo se mi příjemné jednání servisního technika a dobře provedený servis za rozumnou cenu.

Opel
Antonin - Praha • 17.2.2017
Servis

Velmi ochotný personál, vstřícné jednání, vše řádně předvedeno a vysvětleno, termíny dodrženy dle dohody.

Ford
Tereza Blechová - Praha • 17.2.2017
Servis

Velký dík Michalu Frohlichovi za veškerou péči po havárii mého Fordu Galaxy, cením si profesionální a současně fajn přistup. Auto se mi vrátilo včetně dokonale vyčištěného interiéru, zkrátka jako nové :-)

Tereza Blechová

Hyundai
Jana Švecová • 3.2.2017
Servis

Nejprve jsem mluvila s panem Kinterem po telefonu, kdy mi po mém popsání problému pomohl identifikovat závadu na mém vozu. Nebydlím v Čechách, tak byl pro mě velice důležitý čas a rychlost opravy. Pan Kinter si dopředu objednal nové díly na odstranění závady na mém voze a podle toho mi řekl nejbližší termín, kdy mám s autem přijet. V tomto krátkém čase mi také dokázal zarezervovat náhradní vozidlo. Pan Kinter je velice příjemný a vstřícný technik.

Hyundai
V. Vyskočilová • 31.1.2017
Servis

Chtěla bych tímto poděkovat odd. servisu za veškeré služby od koupě auta (leden 2013) až doposud, kdy jsem absolvovala už čtvrtou servisní prohlídku. Mile mě překvapila možnost provést společně s touto prohlídkou ihned i STK. Poděkování patří tentokrát hlavně servisnímu technikovi panu Stiborskému za jeho ochotu a lidský přístup. Neexistovala otázka, na kterou by mi pan Stiborský nedal vyčerpávající odpověď tak, abych vše jako laik pochopila. Jako klientovi mi vyšel vždy maximálně vstříc - je to člověk na svém místě. Ještě jednou děkuji.

Hyundai
Karel Mařík • 13.1.2017
Servis

V Auto Palace Butovice hospodaří personál s časem zákazníka velmi pozorně. Podává vždy přesné a detailní informace. Jde o vysoký standard, se kterým jsem se nikde jinde nesetkal.

Opel
Michal Šolc • 21.12.2016
Servis

Se servisem v Auto Palace Spořilov jsem velice spokojen. Mají velice ochotný personál který poskytne veškeré informace zajistí vše potřebné a celkově zajistí profesionální servis. Já osobně chodím primárně za servisním technikem panem Štastným a jsem velice spokojen.

Ford
Eva Cihelková - Praha 4 - Krč • 20.12.2016
Servis

Dobrý den,
jsem velice mile překvapena ochotou, milým, ale i profesionálním přístupem pana Lukáše Šíchy dnes v servisu Na Chodovci. Potřebovala jsem jen vyměnit žárovku do světlometu. Vše bylo vyřízeno k mé spokojenosti během chvíle.
S přáním hezkého zbytku dne
Eva Cihelková

Servis
Jana Rolečková • 15.12.2016
Servis

Chtěla bych poděkovat panu Havelkovi za perfektní servis mého vozu. Vše dopadlo perfektně! Auto jsme snad nikdy neměli tak vyvoněné a cenový odhad Auto Palace se od faktury lišil o 27,- Kč. Všechny slevy, jak jsme se domluvili, byly započítané.
Moc Vám děkuji za vstřícnost a pochopení.
Ještě jednou děkuji a přeji jen to NEJ do nového roku!

Servis
Jiřík David - Brno • 12.12.2016
Servis

Výborná domluva, perfektně vyčištěné vozidlo při předávce vozu, a to včetně interiéru.

Servis
Dreveral s.r.o. • 5.12.2016
Servis

V Auto Palace Butovice je ochota, ústretovost´, maximálne profesionálny prístup k zákazníkovi. I kvoli tomu nám nieje lúto cestovat´ do servisu 350km.

Servis
Renata Lengálová - Mokrá • 3.12.2016
Servis

Co se služeb servisu týče, nemám výhrad. Vždy se setkám s milým a vřelým přijetím, vstřícným jednáním, profesionální komunikaci po telefonu a za každých okolností maximální snaze vyhovět.

Servis
Markéta Tvrzníková - Praha • 24.11.2016
Servis

Dobrý den,

přemýšlela jsem jak se mám objednat k Vám do servisu nejdříve na výměnu pneumatik a po 2 týdnech na servisní prohlídku, zkusila jsem webovou objednávku na Vašich stránkách a byla jsem mile překvapena, jak vše krásně zafungovalo. Slečna mi zavolala ještě ten den a potvrdila buď telefonem, nebo mailem mou objednávku a vše fungovalo rychle a skvěle. Pak jsem přijela na dohodnutou hodinu, kde se mě ujal pan Zdeněk Kořínek a byla jsem znovu mile překvapena ochotou a vstřícností. Jezdím do Auto Palace poměrně dlouho, cca 5 let a musím říci, že zde dochází ke zlepšení a věřím, že si vysokou laťku udržíte.

Servis
Věra Vortelová - Praha • 21.11.2016
Servis

Zatímco nám není zatěžko si stále na něco stěžovat a kritizovat jiné, na projevy spokojenosti a uznání jsme skoupí.
Po své poslední návštěvě Auto Palace Spořilov letos 24. listopadu mám dobrý důvod z této zažité praxe vybočit.
A protože kvalitu firmy a její příznivý obraz ve vztahu k zákaznické veřejnosti vytvářejí především její pracovníci, kteří jsou se zákazníky každodenně v přímém kontaktu, ráda bych poděkovala paní Zuzaně Kalašové z oddělení Prodej vozů Škoda a panu Petru Kolářovi z oddělení Servis za opakovaně vysoce profesionální, empatický a nadstandardně vstřícný přístup ke mně jako klientce.Vlastní výborná zkušenost jak s prodejními, tak servisními službami mě těší o to víc, že jsem byla nejednou svědkem stejného jednání obou odborníků i ve vztahu k dalším právě přítomným klientům. Upřímné díky oběma.

Ford
František Kubík - Praha • 10.11.2016
Servis

Dobrý den,
již několikátým rokem využívám služeb celé servisní sitě (Ford, Volvo, Mazda) AutoPalace Spořilov. Musím poděkovat celému týmu přijímacích/servisních techniků. Práce až na pár maličkostí (jsme jenom lidi) vždy super.

Děkuji a zdravím,
František Kubík

Hyundai
Alois N. • 7.11.2016
Servis

S vaším servisem jsem velmi spokojen, jezdím k vám pravidelně na každoroční prohlídky již čtyři roky. Přijímací technik p. Sedláček je velice příjemný, vše, na čem se dohodneme, je splněno v termínu a daném finančním rozpočtu. Vždy jsem o všem včas informován. Líbí se mi váš lidský přístup.

Opel
A.Voborska - Praha • 4.11.2016
Servis

Ráda bych touto cestou opět poděkovala panu Michalu Šťastnému za perfektně provedený servis. Každá návštěva probíhá k mé úplné spokojenosti a pan Šťastný je profesionál na na svém místě.

Hyundai
Martina CH. • 28.10.2016
Servis

Vážení, moc děkuji za pomoc při odstranění poškození po nehodě na mém voze. Hodně jste mi pomohli jak s pojišťovnou tak ze zapůjčením vozidla po dobu opravy. Když jsem si vůz přebírala, byl opraven naprosto dokonale. Jste naprostí TOP ve svém oboru, zkrátka úžasní.

Servis
Kamil Rybář - Starovice • 24.10.2016
Servis

Uděluji 5 hvězdiček z 5 za profesionální péči, ochotu personálu, vysvětlení i následné provedení servisní prohlídky. Profesionální péče, vysvětlení a následné rychlé provedení servisní prohlídky.

Servis
Rostislav Trtílek - Újezd • 21.10.2016
Servis

Oceňuji profesionální práci techniků a mechaniků, i rychlost opravy.

Hyundai
Hana S. • 18.10.2016
Servis

Chtěla bych kladně ohodnotit servis Auto Palace Butovice. Při své první návštěvě jsem dostala od technika všechny potřebné informace. Byl úžasný, vše mi vysvětlil tak, že i já jako úplný laik jsem všemu porozuměla. Děkuji, vaše služby budu dále doporučovat.

Hyundai
Vladimír F. • 30.9.2016
Servis

Jezdím k Vám již 11 let, nový interiér se mi líbí - je prostornější a přehledný. O můj vůz se vždy výborně postaráte od prohlídky až po STK. Vše, na čem se domluvíme, platí. Rád vás doporučím a chválím. Za mě ohodnocení 5 z 5.

Servis
Jiří Čala - Blansko • 17.9.2016
Servis

Vynikající komunikace, vstřícnost, domluva dle mých časových možností, dobrý odhad konečné ceny, kvalitně odvedená práce.

Servis
Radek Pospíšil - Obora • 16.9.2016
Servis

Děkuji za milý přístup obsluhy servisu Auto Place při příjmu mého vozidla, velmi milou komunikaci po telefonu, vstřícné jednání a snahu vždy vyhovět.

Hyundai
Marie M. • 15.9.2016
Servis

Chtěla bych poděkovat servisnímu technikovi, p. Žižkovi, za hladký průběh a vstřícné chování při řešení mé první škodní události.

Mitsubishi
Turnovská - Praha • 8.9.2016
Servis

5 let naprosté spokojenosti se servisem Auto Palace Spořilov. Ovšem No 1 je pan Lukáš Marek - rychlost, vstřícnost, úsměv.

Hyundai
František M. • 5.9.2016
Servis

Velmi vás chválím pro vstřícný a komunikativní přístup servisních techniků. Vždy vše vysvětlí a o všem, ohledně mého vozu, jsem včas informován. Výborně funguje objednávkový systém přes váš web. Servis Auto Palace Butovice mohu jen doporučit.

Opel
Bohumír Kos • 1.9.2016
Servis

V Autoplas Spořilov jsem si auto koupil a absolvoval i všechny čtyři roční
servisní opravy. S jednáním i kvalitou práce jsem byl vždy naprosto spokojen

Mitsubishi
Otradovec • 31.8.2016
Servis

Garanční výměna vnitřního samozatmavovacího zpětného zrcátka na Mitsubishi ASX, které se po výměně čelního skla přestalo zatmavovat. Servis reagoval vstřícně, navrhnul výměnu zrcátka za nové. Při výměně se ale vyskytly komplikace, díky kterým bylo nutné vyměnit i kabeláž, což prodloužilo dobu opravy z předpokládané hodiny na skoro celý den. Servis reagoval vstřícně a okamžitě mi nabídl náhradní vozidlo, které jsem s povděkem využil.

Děkuji servisu za příjemné, vstřícné a profesionální chování, a za vyřešení všech technických potíží. Zrcátko nyní funguje skvěle a na rozdíl od toho původního, které bylo buď jen čiré nebo zcela zatmavené, se to nové zatmavuje nádherně plynule.

Ještě jednou díky.

Mitsubishi
Vladislav Meloš - Praha • 23.8.2016
Servis

Děkuji za skvělé služby, především vstřícnost, ochotu a rychlou reakci s řešením problémů a servis na profeionální úrovni v podání servisního technika Lukáše Marka a jeho kolegů.

Mitsubishi
Hana Kastnerová - Praha • 23.8.2016
Servis

Byla jsem se svým vozem v servisu u pana Lukáše Marka, ke kterému se objednávám každý rok, a to pro jeho vstřícné a profesionální jednání, které mi vždy připadalo jako samozřejmost. Ale jen dokud jsem se nesetkala s pravým opakem, kdy jsem bohužel jednu návštěvu servisu musela absolvovat s někým jiným. Po této šokující zkušenosti jsem si uvědomila, že to až taková samozřejmost není a o to víc si cením práce a přístupu pana Marka. Děkuji.

Opel
Miloš Klíma - Praha 4 • 19.8.2016
Servis

V servisu OPEL AutoPalace Spořilov jsem byl poprvé a byl jsem mimořádně spokojen s profesionalitou a ochotou pana Michala Šťastného. Moje zakázka byla po předchozí telefonické dohodě promptně vyřešena a jeho jednání bylo velmi vstřícné včetně nabídky možných dalších služeb a benefitů. Proto jsem Váš servis zařadil v databázi MyOpel jako vybraný servis.

Opel
Jan R. - Praha • 18.8.2016
Servis

Přístup k zákazníkovi přesně takový jaký by měl být. Spokojenost

Peugeot
Štěpánka Haroková • 16.8.2016
Servis

Se servisem a službami Auto Palace jsem byla velmi spokojená a mohu je všem vřele doporučit.

Opel
Stanislav Hájek • 13.8.2016
Servis

V Auto Palace Spořilov jsem klientem více než deset let. Vystřídal jsem několik značek. Nyní jsem druhým rokem u zn.Opel.
Musím objektivně uznat, že servis a především jeho reprezentanti (pánové Michal Šťastný a pan Marek Švehla) jsou opravdovými profíky na svých místech. Jsou ochotní, komunikativní a vždy dodrží to, na čem se domluvíme. S jejich prosionálním přístupem jsem naprosto spokojen a i díky jim mám v úmyslu být i nadále jejich zákazníkem.

Servis
Milan Soukup - Brno • 5.8.2016
Servis

Jednoznačně skvělé. Veškerý přístup personálu a mechaniků byl vynikající.

Opel
Alice Voborská - Praha • 19.7.2016
Servis

Dobrý den. V roce 2015 jsem si koupila nový Opel Astra. Jezdím do Opel servisu na pravidelné kontroly a jsem nesmírně spokojena s vedoucim technikem panem Michalem Šťastným.Je velmi ochotný, trpělivý a práce je vždy perfektně odvedena. Díky němu budu tento servis navštěvovat s radostí i nadále.

Hyundai
Petr Macháň • 30.6.2016
Servis

Chtěl bych Auto Palace Butovice pochválit za příkladnou, rychle provedenou opravu v řádném termínu, u které nebyla překročena cena a jako vždy mě mile překvapilo příjemné prostředí butovického salonu.

Hyundai
Jiří - Praha • 25.6.2016
Servis

Tento servis mě nadchl jak přístupem tak i kvalitou poskytovaných služeb. Technici perfektně proškolení a na každý můj technický dotaz byly schopni odpovědět a perfektně vysvětlit. Já velice spokojen a všem doporučuji. Jinam už se svým Hyundai nepojedu jen do Auto Palace Butovice

Ford
Naděžda Smejkalová • 24.6.2016
Servis

Chtěla bych touto cestou znovu poděkovat za kvalitní práci technika Martina
Sloupského. Servis vozidla Ford Fiesta (rok výr. 2005) proběhl v červnu 2016 s
perfektním výsledkem, stejně jako v minulých letech. Ještě jednou Vašim
zaměstnancům děkuji a věřím, že v roce 2017 proběhne servis mého vozu stejně
kvalitně, jako dosud.
Přeji Vám více takových pracovníků.

Hyundai
Ladislav Tajer • 2.6.2016
Servis

Při poslední návštěvě servisu v Auto Palace Butovice jsem byl velice mile překvapen . Při běžné servisní prohlídce mi byla zjištěna a zároveň i odstraněna závada spojená ze záruční opravou. Nemusel jsem jezdit na servis dvakrát, setkal jsem se s příjemným a ochotným servisním technikem – panem Hanusem – a vše mi bylo opraveno k mé maximální spokojenosti.

Hyundai
Dana Bielmaczová • 30.5.2016
Servis

Jezdím k vám pravidelně a s vašimi službami jsem maximálně spokojená. Vždy se na všem domluvíme a dostanu potřebné informace

Hyundai
Jan Podoský • 27.5.2016
Servis

V Auto Palace jsem maximálně spokojen – služby i servis hodnotím 1*

Hyundai
Věra Hájková • 24.5.2016
Servis

Již jsem si u vás koupila třetí vůz, vždy jsem velmi spokojena a oceňuji profesionální přístup.

Mazda
Martin Liebl • 20.5.2016
Servis

Dobrý den,
rád bych touto formou vyzdvihl příkladný přístup přijímacího technika Mazdy pana Šťovíčka, se kterým jsem měl to potěšení řešit tento týden přezutí kol mé Mazdy 5. Stejně jako při kterékoliv předchozí návštěvě, i tentokrát to byl vstřícný profesionál, který poradí, přemýšlí o své práci a má velmi příjemné vystupování.
Těším se s ním na setkání při mé další návštěvě vašeho servisu a tímto jej zdravím!

Hyundai
Václav Brožka • 19.5.2016
Servis

Jsem vlastníkem už druhého vozu, koupeného v Auto Palace a za 6 let jsem se nesetkal s jediným problémem. Jste vždy ochotní a odvádíte profesionální práci.

Hyundai
Bohumil Poul • 10.5.2016
Servis

Do Auto Palace jezdím pravidelně a vždy se setkávám se vstřícným chováním techniků.

Hyundai
Antonín Krupař • 3.5.2016
Servis

Při poslední návštěvě jsem byl velmi spokojen - při příjmu a výdeji vozidel jsem se setkal s velkou ochotou techniků a musím pochválit jejich profesionální přístup.

Mazda
Dana Adámková - Praha 4 • 20.4.2016
Servis

Chci tímto poděkovat za ochotu ,vstřícnost a profesionalitu přijímacím technikům p. Dědičovi a Šťovíčkovi, a největší pochvalu p. Chroustovi, kterého považuji jako pracovníka na svém místě.
Odvedl skvělou práci nejen k dobrému jménu spol. Mazda, ale i k největší spokojenosti zákazníka.

Servis
Richard Hynčica - Kořenec • 20.4.2016
Servis

Rychlé jednání, vstřícný přístup, zapůjčení náhradního vozidla, příjemné zázemí.

Servis
Miroslav Kamrla - Brno • 14.4.2016
Servis

Naprostá vstřícnost ve všem. Rychlý servis, přijatelná cena, platba na fakturu, na dobu servisu odvoz na pracoviště a pak zpět. Prostě samé +++++++

Servis
Andrea Křížková - Praha • 6.4.2016
Servis

Autopalace SPOŘILOV je součástí mého života. Od roku 1993 od legendární "bublinky" Mazdy 2, přes poněkud stroze se tvářící Mazdu 2 (z počátku století) po naprosto špičkovou MAZDU RX8, je poskytovaný servis vždy na prvotřídní úrovni. Ze současných "servismenů" oceňuji přístup pánů Dědiče, Šťovíčka a Fatky, který je vždy profesionální a vstřícný.

Servis
Radek Suchánek - Brno • 18.3.2016
Servis

Chtěl bych vyzdvihnout přístup vašich zaměstnanců, kultivované prostředí a kvalitu provedení opravy na mém voze. Děkuji za skvěle odvedenou práci.

Servis
Jiří Fizbauer - Bučovice • 7.3.2016
Servis

Děkuji za přátelské a profesionální jednání, celkový přístup servisního technika, jeho jednání a zajištění opravy na mém automobilu.

Hyundai
Petra C. • 29.2.2016
Servis

Při návštěvě Butovic mi nedalo, abych si nevyžádala kontakt, kam bych mohla směřovat za své příbuzné v případě potřeby servisu jejich vozů. Jsem ráda, že v AutoPalace je stále tak fajn kolektiv. Jelikož dost často doporučuji tento salon svým známých, ať starým nebo novým, vždy se mi vrátí odezva, že děkují za tip.
I když to někteří mají dál, cesta do Prahy jim stojí za to. Mají zde všechno pod jednou střechou. Jsem si také dobře vědoma toho, že zpětná vazba je velmi důležitá a lidé ji málokdy dávají.
Mnoho dalších spokojených zákazníků!

Mitsubishi
Matěj Kotrba - Brno • 23.2.2016
Servis

Byl jsem velmi potěšen maximální ochotou, přístupem a vstřícným jednáním při řešení problému odstranění závady na mém vozidle Mitsubishi.

Hyundai
Petr Treml • 18.2.2016
Servis

Chtěl bych moc poděkovat za přístup pana Sedláčka, který se mnou řešil opravu mého vozu. Byl jsem nadšený z přístupu všech zaměstnanců Auto Palace Butovice. Jejich úsměv a ochota nezná mezí. Rád se k vám budu vracet jak na servis, tak v případě koupě nového vozu.

Servis
Josef Ševčík - Zbraslav • 16.2.2016
Servis

Chtěl bych tímto pochválit servisní techniky Auto Palace Brno za více než přátelský přístup při řešení problému s komunikací s pojišťovnou, kde nám maximálně vyšli vstříc a celou záležitost ohledně pojistné události za nás vyřešili.

Děkuji.

Hyundai
Vokurková Monika • 26.1.2016
Servis

Chtěla bych Vám poděkovat za vstřícný přístup při neplánované opravě mé I30ky. Příjemně jste mě překvapili vaší ochotou, termínem opravy a cenou. Ušetřili jste mi tím spoustu problémů před nadcházející dovolenou.

Servis
Manželé Pšeničkovi • 22.1.2016
Servis

Od roku 1994 jsme byli majiteli několika vozů značky Mazda, které jsme servisovali v Auto Palace Spořilov a ne vždy jsme byli spokojeni. V nedávné době jsme zakoupili vůz Mazda 3. Prodávající pan Roman Zdvořák nás zcela přesným a profesionálním přístupem s autem seznámil. Byli jsme tak spokojeni, že jsme zakoupili ještě jeden vůz, taktéž Mazdu 3. Druhý vůz byl havarovaný ne naší vinou a opraven opět v Auto Palace Spořilov. Péči jakou nám věnoval pan Fröhlich, byla též na profesionální úrovni. Děkujeme za velice dobrý přístup k zákazníkům.

Peugeot
Jiří Vaněk - Brno • 19.1.2016
Servis

Musím pochválit přístup servisního technika na značce Peugeot pana Krupicu za aktivní přístup při řešení mého problému s vozidlem. Oprava byla vyřešena do druhého dne.

Hyundai
Alena Kluiberová • 13.1.2016
Servis

Minulý týden jsem navštívila Auto Palace Butovice a byla jsem velice spokojená s ochotou a vstřícností zaměstnanců, především s příjemným přístupem paní Höchtbergerové. Vyšla mi vstříc ve všech mých požadavcích a odpověděla na všechny mé otázky. Budu-li potřebovat, určitě se opět na vás obrátím.

Mazda
Marian Mičko - Boskovice • 12.1.2016
Servis

Na servis v Auto Palace Brno, jsem se obrátil při řešení závady na mém vozidle Mazda, kterou mě v konkurenčním servise neuměli odstranit. Musím poděkovat za akční přístup a rychlost opravy. Vozidlo bylo opraveno do dvou dnů k mé spokojenosti.

Servis
firma NETTO Electronics s.r.o. • 11.1.2016
Servis

Posílám vám velkou pochvalu na přijímacího technika, pana Freiwilliga. Zákazník byl opět mile potěšen s jeho přístupem a profesionalitou.

Mazda
Vladimír Pechman • 7.1.2016
Servis

Rád potvrzuji, že oba servisní technici vozů Mazda v APS, pan Šťovíček i pan Dědič jsou lidé na svém místě. Zejména pan Šťovíček, se kterým se vidím častěji, je skutečný servisní partner.
Objektivní, rychlý, spolehlivý… nechodím do APS, chodím k panu Šťovíčkovi. Pokud bych dělal prodej a servis japonských aut, tak bych usiloval o to, aby p. Šťovíček byl členem našeho týmu.

Servis
Romana Hortová - Rosice • 7.1.2016
Servis

Služby servisu Auto Palace Brno mohu jen doporučit. Jedná o servis, kde se zákazníkem jednají profesionálně.

Servis
Jaromír K. - Oslavany • 7.1.2016
Servis

Nejvíce oceňuji osobní přístup servisního technika k zákazníkovi. Byl velice ochotný a vstřícný a uměl naslouchat mým požadavkům.

Servis
Lenka Švecová Zborníková • 4.1.2016
Servis

Chtěla bych poděkovat přijímacímu technikovi p. Vladimíru Fatkovi za to, jak se věnoval opravě mého vozu, a celkově za jeho přístup ke mně jako ke klientovi vašeho autoservisu. Váš autoservis mi byl doporučen pojišťovnou ČPP jakožto smluvní servis poté, co mi vůz Škoda Octavia nabourala na náledí její klientka. Souhrou mnoha okolností mi vůz nemohl přijmout do opravy pověřený technik (posléze měl dovolenou), tudíž se mého vozu ujal čistě z vlastní iniciativy p. Fatka, ačkoli byl v danou chvíli velmi vytížen a očekával příchod klienta. Byl velmi vstřícný, pro moji situaci projevil velké pochopení a snažil se mi v danou chvíli pomoci tak, jak mu pracovní možnosti dovolovaly. Vozidlo zavedl do evidence a velmi promptně zařídil potřebnou opravu i veškerou komunikaci s pojišťovnou. S ohledem na můj zdravotní stav (jsem po srdeční zástavě a mám voperovaný kardiostimulátor) veškeré náležitosti maximálně urychlil, o opravě mě průběžně informoval a byl ochoten mi zajistit i náhradní vozidlo (což jsem po zvážení tehdejší meteorologické situace odmítla). S jeho přístupem jsem byla nad očekávání velice spokojena a mile jím překvapena. Pokud by všichni zaměstnanci v sektoru služeb přistupovali ke své práci tak, jako p. Vladimír Fatka, bylo by vše podstatně jednodušší, klidnější a příjemnější. Se službami vašeho autoservisu jsem byla opravdu spokojena a při případných dalších potížích budu opět ráda vaším klientem.

Hyundai
Skrček Petr • 22.12.2015
Servis

Chtěl jsem poděkovat za velice příjemný a vždy kladný přístup přijímacího technika pana Havelky. Vše mi vždy pečlivě vysvětlí a snaží se, aby oprava proběhla v dohodnutém termínu a kvalitě. Proto bych rád poděkoval touto cestou Panu Havelkovi i ostatním zaměstnanců servisu.
Děkuji a přeji hezký den.

Hyundai
Jakub Frisch • 17.12.2015
Servis

V prosinci jsem vás navštívil hned dvakrát servis Auto Palace Butovice, nejprve to byla garanční prohlídka a posléze to byla oprava. Dne 10.12.2015 jsem byl na garanční prohlídce, kde jsem komunikoval s Panem Sedláčkem a Panem Procházkou. Jejich práce byla bezchybná vše mi výborně vysvětlili. Poradili mi také jak mám postupovat dále při opravě závady, kterou objevila garanční prohlídka. Moje druhá návštěva byla také velice profesionální. Vůz jsem předával Panu Radovanu Stiborskemu, který mě důkladně a ochotně se vším seznámil. Vše dopadlo k mé velké spokojenosti. Rád bych poděkoval touto cestou všem členům týmu v Auto Palace za velice profesionální jednání a korektní přístup ke klientovi.
Děkuji mnohokrát.

Volvo
Julius Škoda • 16.12.2015
Servis

Navštívil jsem oddělení Servis vozů VOLVO v Auto Palace Brno. Chci touto cestou moc poděkovat panu Pavlu Florianovi za absolutně perfektní a příkladný přístup k zákazníkovi.

Servis
Roman Heřman • 14.12.2015
Servis

Po autonehodě jsem svoje auto Hyundai i30 combi nechal na doporučení p. Jiřího Prokopa opravit v servisu Auto Palace Spořilov. Rád bych touto cestou vyjádřil pochvalu všem, kteří se na opravě podíleli. Mile mě potěšil profesionální přístup p. Holečka, jeho vstřícnost a ochota.

Volvo
Drahomír F. • 2.12.2015
Servis

Velmi oceňuji profesionální práci techniků a mechaniků a rychlost opravy. Oproti Volvu Praha, kde nedokázali správně analyzovat závadu, v Brně závadu zjistili a opravili.

Hyundai
Zdeňka V. • 23.11.2015
Servis

U servisu Auto Palace Butovice oceňuji výborný přístup personálu k zákazníkovi. Jsou milí a mají ke klientovi pozitivní přístup.

Hyundai
Ing. M.B. - Praha 5 • 19.11.2015
Servis

Po vstupu do servisu se mi nezávisle na sobě věnovalo více osob, u kterých oceňuji velice slušné chování a vystupování. Komunikace a oprava proběhla bez nejmenších komplikací. Cena opravy a provedené služby odpovídaly mé představě.

Servis
Ing. Eduard Palata • 13.11.2015
Servis

S prací pana Marka jsem byl velice spokojen, ve všem mi velmi ochotně vyšel vstříc a jeho chování bylo naprosto profesionální.

Servis
MUDr.Helga Šimůnková - Praha 4 • 9.11.2015
Servis

Dne 9.11.2015 jsem byla u v servisu Ford v Auto Palace Spořilov na výměnu letních pneumatik. Zakázku přijímal pan Lukáš Krofta, který byl velice milý, po ránu usměvavý, což nebývá časté a ochotný. Byla jsem přijata přesně v objednaný čas a výměna byla hotova na počkání. Ani jsem si nestačila dočíst noviny. Také se mi líbilo nové uspořádání přijímací haly. Děkuji za milé a vstřícné jednání!!!!

Servis
Václav Římovský • 2.11.2015
Servis

Chtěl bych moc poděkovat za skvělý servis u vás v Auto Palace a za skvělý a profesionální přístup od Lukáše Marka. Navíc jsem odjel s čistým autem, za což moc děkuji. Vaši firmu doporučuji dál.

Hyundai
Pavel S - Praha 5 • 31.10.2015
Servis

Oceňuji možnost přistavit vůz do servisu v časnou ranní hodinu. Personál je vždy velmi korektní a ke každému klientovi má osobní přístup. Je zde vidět evidentní snaha vyjít vstříc všem mým požadavkům.

Servis
Tulisovi • 30.10.2015
Servis

Chtěli bychom touto cestou poděkovat vašemu pracovníku panu Michalu Šťastnému za jeho vstřícnost a profesionální chování. Oproti předchozímu servisu, kam jsme dříve chodili, máme pocit, že naše vozidlo je po návštěvě AutoPalace komplexně zkontrolované, provedené úkony v širším rozsahu a za lepší cenu.

Servis
M. B. - Praha 3 • 30.10.2015
Servis

Oceňuji možnost zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy za velmi přijatelných finančních podmínek, bezproblémové předání klíčů od vozidla při příjmu a přistavení opraveného automobilu přímo před vchod pro zákazníky. Servis vždy předá automobil umytý a vyluxovaný interiér.

Servis
B. Práchenský • 22.10.2015
Servis

Rád bych touto cestou poděkoval za vzorný a vzorový přístup k potřebám zákazníků vašemu pracovníkovi Jiřímu Zewelovi. Ačkoli jsem dříve jezdíval k jinému značkovému servisu Škoda, byl jsem však přístupem pana Zewela, i kvalitou servisních prací natolik spokojen, že jsem k vám přešel natrvalo.

Servis
Pavel N. - Oslavany • 20.10.2015
Servis

Ochota, vstřícnost, rychlost a kvalita provedení. Celý servis byl proveden do 24 hodin dle mého požadavku.

Servis
I. Tomášková • 19.10.2015
Servis

Děkuji za skvělý lidský přístup a vysoký profesionální um, se kterým jste mi opravili můj vůz Mazda3. Právem se hlásíte k lakovně a klempírně č. 1 v České republice. Příště Vás velmi ráda navštívím zase a doporučím Vás svým známým.

Servis
Jiří V. - Brno • 14.10.2015
Servis

Profesionální péče, vysvětlení a následné rychlé vyřešení vzniklého problému s vozem. Především bych chtěl vyzdvihnout přístup přijímacího technika Pavla Floriána.

Servis
PhDr. Helena Zemánková, MBA • 12.10.2015
Servis

Ráda bych poděkovala panu Harantovi, který se úžasně věnoval vyřizování servisu vozu Mitsubishi. Jeho přístup, ochota, zájem byly opravdu příkladné.

Servis
Mgr. Jiřina Králová - Praha 4 • 28.9.2015
Servis

Ráda poděkovala panu Milanu Hamršmídovi za jeho profesionální a vstřícný přístup k zákazníkovi. Dále chválím i perfektní telefonický a osobní kontakt s Vaším servisem – po dlouhé době jsem se cítila opravdu jako „zákazník“.

Servis
Ing. Nataliya Digtyar • 25.9.2015
Servis

Jsem velice vděčná pracovníkům servisu za jejich vstřícnost, perfektní servis a dobrou náladu.

Hyundai
Jitka D. • 25.9.2015
Servis

S naším autem jsem byla již ve vícero servisech, ale nejlépe jsem se cítila v Auto Palace Butovice. Přístup jejich zaměstnanců a kvalita odvedené práce mě přesvědčila, že jinam své auto už nepřivezu.

Servis
Eva K. - Brno • 25.9.2015
Servis

Výborná komunikace s oběma servisními techniky, cítím se tam vždy doslova jako doma. Oproti dřívějšímu servisu VW se nedá vůbec srovnat!

Servis
Lucie J. - Praha 6 • 23.9.2015
Servis

Technik má profesionální přístup, vše fungovalo, jak bylo domluveno a přesně podle mých požadavků.

Mitsubishi
Ing. Eduard Vondráček • 21.9.2015
Servis

Do servisu na Spořilov s mým Mitsubishi ASX 1,8 DI-D jezdím již čtyři roky a pokaždé jsem byl s profesionálním přístupem, vstřícností a odvedenou prací spokojen. Tento profesionální přístup k prohlídkám pochopitelně souvisí i s bezproblémovým provozem mého vozu.

Hyundai
Kateřina F. • 21.9.2015
Servis

Byla jsem spokojena s vaším servisem v Auto Palace Butovicích a budu ráda využívat vaše služby i nadále.

Servis
Anonym • 17.9.2015
Servis

Oceňuji nadstandardní servisní služby Auto Palace Spořilov, které jsou na velmi vysoké úrovni a profesionální i o víkendech.

Hyundai
Jakub B. • 17.9.2015
Servis

Jezdím do Auto Palace Butovice již několik let a jsem tam velice spokojen. Všem mohu vřele tento servis doporučit.

Servis
Richard Král • 14.9.2015
Servis

Po několika negativních zkušenosti s Vaším servisem, kdy jsem bohužel musel opakovaně déle než hodinu čekat na technika, jsem chtěl přejít k jinému autorizovanému servisu. Mé rozhodnutí ale změnila profesionalita pana Fatky a předchozího technika.

Servis
Radek Kounický • 10.9.2015
Servis

Za 18 let své řidičské praxe, kdy jsem prošel řadu firem, služebních vozů a hlavně servisů, mohu zodpovědně prohlásit toto: Pan Jiří Zewel patří v zákaznickém servisu k tomu NEJ, co jsem zatím potkal.

Servis
Magda P. - Praha 5 • 9.9.2015
Servis

Technici mají vždy příjemné vystupování a jsou vstřícní ke klientovi. Servis vždy vyčistí gumové koberečky a umyje mé auto. Jsem velmi nadšená z vozidla, má kvalitní zpracování a dobrou výbavu za nesrovnatelnou cenu s konkurencí.

Hyundai
P. Kříž • 8.9.2015
Servis

Auto Palace Butovice bych popsal takto. Jde o jedno z mála míst, kde se k vám chovají mile, když přijedete na servis, a hlavně bez rozdílu, jestli je to servis na garanci, či placený.

Servis
Radim Šrám • 3.9.2015
Servis

Váš servis navštěvuji již sedm let a vždy oceňuji přátelský přístup k zákazníkům. Po mé poslední návštěvě chvílím zejména přístup pana Fatky.

Servis
Jiří P. - Brno • 1.9.2015
Servis

Velmi příjemné prostředí. Profesionální a lidsky příjemný přístup servisních techniků. Vyřešení velmi vleklého problému v krátkém čase.

Servis
Jiří Novák, Kovochem • 31.8.2015
Servis

Chválím cenu, provedenou práci a slušné chování přijímacího technika při opravě geometrie mého vozu. Auto Palace Spořilov doporučím i ostatním.

Servis
Miroslava R. - Praha • 27.8.2015
Servis

Vždy se mnou jednají jako s VIP klientem a práce je provedena na 100%. Technik servisu vše vysvětlí. Prostě maximální spokojenost.

Servis
Miroslav Čech, DMTech,s.r.o. • 25.8.2015
Servis

Oceňujeme perfektní servis, velkou ochotu a technickou profesionalitu zaměstnanců servisu. Jsem opravdu velmi spokojeni.

Servis
Ing.Jaroslav Prokop - Praha 4 • 22.8.2015
Servis

Chválím ochotu a trpělivost pana Linharta a přeji vašemu servisu více takových technicky zdatných a ochotných pracovníků.

Servis
MUDr.Marie Alušíková a MUDr.Štefan Alušík • 17.8.2015
Servis

Chtěli bychom poděkovat, obzvlášť panu Vladimíru Fatkovi, za bezchybnou pomoc, vstřícnost a profesionalitu při opravě našeho vozu.

Servis
Andrea Paslerová • 6.8.2015
Servis

Děkuji za perfektní zajištění náhradních dílů – mám mnohem komfortnější pocit, když vím, že auto je v pořádku.

Servis
Marcela Š. - Praha 4 • 13.7.2015
Servis

Servis hodnotím známkou 10 z 10 a mohu jej doporučit.

Servis
Jiří Š. - Praha Holešovice • 10.7.2015
Servis

Pozitivně vnímám přístup k zákazníkovi, protože servis nenabízí hned nejdražší řešení, když to není nutné.Prostě nad nabízenou službou velmi přemýšlí a vymění pouze co odpovídá nutnosti výměny, což považuji za super.

Servis
Tomáš Dudek, vedoucí prodeje • 7.7.2015
Servis

Se servisem v Auto Palace Spořilov jsem byl spokojen.

Servis
Petra C. • 26.2.2015
Servis

Dobrý den ,
při návštěvě Butovic mi nedalo si vyžádat nějaký kontakt, kam bych mohla reagovat za své příbuzné, že jsem ráda, že v Autopalace je stále tak fajn kolektiv. Jelikož dost často doporučuji tento salon svým známých ať starým nebo novým vždy se mi vrátí odezva, že děkuji za tip. I když to někteří mají dál od Prahy tak jim to za to stojí . Už proto, že mají vše pod jednou střechou. Jak emise tak pojištění bylo pro ně velkou výhodou.

Servis
Josef Ševčík - Zbraslav • 24.2.2015
Servis

Chtěl bych tímto pochválit servisní techniky Auto Palace Brno za více než přátelský přístup při řešení problému s komunikací s pojišťovnou, kde nám maximálně vyšli vstříc a celou záležitost ohledně pojistné události za nás vyřešili.
Děkuji.

Servis
Treml Petr • 13.2.2015
Servis

Chtěl bych moc poděkovat za přístup pana Sedláčka, který se mnou vše řešil. Byl jsem nadšený z přístupu všech zaměstnanců Autopalace Butovice. Jejich úsměv a ochota nezná mezí.
Na servise proběhlo vše dle mého očekávání.
Chtěl bych tímto poděkovat za vše co jste pro mě udělali. Rád se k Vám budu vracet jak na servis, tak při koupi nového vozu.
Je vidět, že jste opravdoví profesionálové ve svém oboru.

Servis
Matěj Kotrba - Brno • 12.2.2015
Servis

Maximální ochota, přístup a vstřícné jednání při řešení problému odstranění závady na mém vozidle Mitsubishi.

 
 

Zaměstnání

 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Ok