EN GARÁŽ
 

HODNOCENÍ
NAŠICH KLIENTŮ

KATEGORIE ZNAČKA POBOČKA + PŘIDAT HODNOCENÍ
Volvo
Vojtech Valla - Praha 9
Servis, 21.7.2017

Dobrý den, chtěl bych touto cestou poděkovat zaměstnancům prodeje náhradních dílů p. Tytlovi a p. Prausovi za pomoc v exponovaném čase v pátek odpoledne. (Přitom v pátek odpoledne je spousta z nás už myšlenkami na víkendu.) V sobotu měl syn odjíždět na dovolenou, no náhradní díl na jeho vůz nebyl nikde k sehnání. Jejich ochota pomoct slavila tokový úspěch, že alternativní díl byl nakonec nalezen jinde v Praze. Pořízený díl byl zakoupen a dodán do servisu, kde byl vůz zprovozněn a dovolená syna byla tak v hodině dvanácté zachráněna. Nebýt jejich lidského přístupu a ochoty pomoct daleko nad rámec jejich povinností, dovolená by byla zrušena. Děkuji za pomoc, s pozdravem Vojtech Valla

Servis, Volvo
Hyundai
Anonym
Servis, 19.7.2017

Telefonicky jsem si objednal vůz do servisu u pana Sedláčka. Byl mi nabídnut termín, který mi naprosto vyhovoval. I náhradní vůz jsem si domluvil. Pan Sedláček mi vyšel vstříc s mou prosbou o konkrétní model náhradního vozu, při přijmu byl velice milý, společně jsme se domluvili na předběžné ceně servisu i době dokončení. Byl jsem mile překvapen, když mi dorazila sms o dřívějším dokončení servisu mého vozidla. Vozidlo mi předával pan Hanus, který byl perfektně informován o mém vozu. Velmi kladně hodnotím tedy i komunikace mezi techniky.
Své auto svěřuji pouze servisu Auto Palace Butovice, kde jsem nadmíru spokojen.

Servis, Hyundai
Mazda
Jaroslav Lašťovka, PhDr - Praha 9
Servis, 17.7.2017

Vážení, jsem dlouholetým klientem a trojnásobným majitele vozu Mazda 6 a 3. Zejména pak v poslední době jsem využil služeb servisu po poškození mého vozu Mazda 3. Vůz byl přijat do opravy p.Vladimírem Fatkou a o vše se zcela profesionálně postaral včetně kontaktu a jednání s pojišťovnou Kooperativa včetně zajištění náhradního dílu (dveří). S tímto vaším pracovníkem mám tu nejlepší dlouhodobou zkušenost. Škoda, že takových profesionálů neví i na jiných místech více. Velice děkuji za ochotu, vstřícnost při řešení problémů, které nastávají provozem auta. Děkuji Lašťovka

Servis, Mazda
Hyundai
ProUniqa s.r.o.
Servis, 13.7.2017

Do Vašeho servisu jezdím pravidelně. Tentokrát jsem potřeboval velice rychle vyměnit čelní sklo na svém voze. Pan Žižka byl velmi ochotný a nabídl mi pro opravdu ten nejbližší možný termín i s náhradním vozem, který potřebuji pro svou práci. Celá výměna proběhla rychle, bez žádných komplikací. Předání vozu s již vyměněným čelním sklem proběhla v řádu jen několika málo minut.
Děkuji za rychle odvedenou práci a skvělé techniky.

Servis, Hyundai

ZOBRAZIT DALŠÍ HODNOCENÍ

 
 
 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Ok