Skupina Auto Palace získala prestižní ocenění Superbrands 2018 16.3.2018

  •  Prestižní titul Superbrands je celosvětově udělován v téměř 90 zemích na 5 kontinentech světa
  •  Superbrands je uznávanou nezávislou globální autoritou z Velké Británie v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek
  •  Skupina Auto Palace je jediným dealerem automobilů v ČR, který toto významné ocenění letos získává
  •  Udělení titulu Superbrands předchází vícekolové výběrové řízení včetně spotřebitelského průzkumu a závěrečného hodnocení odborné komise Brand Council

Skupina Auto Palace se poprvé ve své historii stala držitelem prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé konzistentní úsilí o rozvoj znalosti
a hodnot své značky v České republice.


Zisk významného ocenění Superbrands 2018 pro značku Auto Palace Group přichází ve stejné době, kdy tato dealerská skupina nedávno oznámila v mnoha parametrech rekordní ekonomické výsledky za rok 2017. Nejen těmito ekonomickými ukazateli, ale i množstvím kvalitně zacílených marketingových aktivit, se daří dlouhodobě budovat v ČR silnou značku Auto Palace Group, která je následně pozitivně vnímána svými zákazníky. V celkovém výsledku to poté přináší firmě výhodu před konkurencí, což u skupiny Auto Palace představuje na českém trhu až zdvojnásobení počtu prodaných vozů za posledních 5 let.


„Titul Superbrands charakterizuje prestiž, povědomí, pozitivní přijetí a preference koncovými zákazníky, kteří si s oceněnými značkami spojují kvalitu a pozitivní vlastnosti. Zároveň jsou to značky, které inovují nejen svůj produkt, ale přirozeně posilují také marketingovou komunikaci směrem ke své cílové skupině,” vysvětluje Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace Group a dodává: „Tohoto prestižního titulu si velmi vážíme
a využijeme ho v široké škále komunikačních kanálů skupiny Auto Palace – od webu a sociálních sítí přes reklamní kampaně až po lokální vystavení ocenění v síti všech poboček naší dealerské skupiny na území ČR.”


Informace o Mezinárodní organizaci Superbrands
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé
a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Organizace Superbrands nabízí oceněným značkám exkluzivní možnost vstoupit do programu Superbrands, který poskytuje na poli marketingu řadu atraktivních příležitostí, jak s tímto prestižním titulem pracovat.

Více o programu Superbrands na:
www.czechsuperbrands.com
www.facebook.com/czechsuperbrands