Jaká bude vaše náplň práce?
- Udržování aktuálních údajů o náhradních dílech a příslušenství v systému ERP na základě dat od výrobců a externích dodavatelů
- Navrhování opatření pro udržování zásob v centrálním skladu
- Podpora dealerům prostřednictvím Helpdesku v rámci dodávek, zpětných objednávek a dalších dotazů
- Administrace a správa elektronických katalogů náhradních dílů
- Sledování toku objednávek náhradních dílů
- Denní fakturace CZ i SK dealerům
- Další úkoly související s daným obchodem
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Prozákaznický přístup a schopnost efektivně řešit problémy
- Zkušenosti v oblasti After Sales v automobilovém průmyslu, ideálně v oblasti servisu nebo obchodování s náhradními díly
- Silné vyjednávací a komunikační schopnosti s obchodními partnery a mezinárodními výrobci automobilů.
- Sledování trendů a vývoje trhu
- Organizační schopnost a schopnost řešit více úkolů současně
- Schopnost práce v týmu i samostatně
- Komunikativní úroveň angličtiny, češtiny/slovenštiny na vysoké úrovni
Co Vám za to můžeme nabídnout?
- Stanete se součástí týmu ve firmě s přátelskou atmosférou
- Služební mobilní telefon a notebook
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Firemní kantýnu
- Měsíční příspěvek do zaměstnaneckého benefitního programu
- Možnost MultiSport karty
- Možnost občasné práce z domova
- Pojištění odpovědnosti za škodu
- Slevy a zvýhodněné sazby na firemní služby a zboží
- Možnost kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené po prvním roce zaměstnání
- Zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky
Těšíme se na Vaše odpovědi!