Jaký by náš kandidát měl být?
- pečlivý, samostatný a rozhodně se smyslem pro detail
- připravený na opravdu hodně administrativy, tabulek, papírů a přípravy složek k prodávaným vozům
- člověk, kterému není cizí každodenní komunikace s týmem
- organizačně schopný se středně pokročilou znalostí PC (prioritou je Excel), základy účetnictví výhodou
Co bude Vaším úkolem?
- vedení a kompletace složek k vozidlu
- reporting dle požadavků
- nárokování podpor (financí) v systému importéra
- objednávání vozů dle specifikací
- obsluha recepce/zástup za pí. recepční
- fakturace prodaných vozů
-
administrativní činnost spojená s činností oddělení prodeje
A co vám za to rádi nabídneme?
Neformální kulturu a přátelský kolektiv, který Vás nikdy nenechá ve štychu, navíc se zázemím dynamické nadnárodní společnosti se silným postavením na automobilovém trhu. Dále Vám nastavíme motivující finanční ohodnocení. Pravidelným příspěvkem do zaměstnanecké kafeterie (6000,- ročně) podpoříme Vaše sportovní, kulturní a relaxační aktivity. Rovněž se můžete zúčastnit firemních akcí, samozřejmostí je příspěvek na stravování (99,-/den), automaticky máte slevu na firemní výrobky a služby (kovářova kobyla přeci nemůže chodit bosa) nebo vstupenky na akce, kde jsme partnerem/sponzorem. Dále také pojistku odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli od prvního dne u nás, 5. týden dovolené po roce zaměstnání a třeba i cesta k nám je snadná, zastávka tramvaje i autobusu je hned za branou areálu.
TĚŠÍME SE NA VAŠE ODPOVĚDI!