Jaký by náš kandidát měl být?
- pečlivý, zodpovědný se smyslem pro detail
- člověk, kterému není cizí každodenní kontakt s lidmi a velká dávka administrativy
- organizačně schopný se středně pokročilou znalostí PC (prioritou je Excel), účetní program Microsoft Dynamics NAVISION výhodou
Co bude Vaším úkolem?
- fakturace obchodních případů
- administrativní naskladňování vozů v účetním systému
- častá komunikace s interním účetním oddělením
- případná péče o nově příchozí klienty
- administrativní činnost spojená s činností oddělení
A co vám za to rádi nabídneme?
Neformální kulturu a přátelský kolektiv, který Vás nikdy nenechá ve štychu, navíc se zázemím dynamické nadnárodní společnosti se silným postavením na automobilovém trhu. Dále Vám nastavíme motivující finanční ohodnocení. Pravidelným příspěvkem do zaměstnanecké kafeterie (6 000,-/ročně) podpoříme Vaše sportovní, kulturní a relaxační aktivity, obdržíte 99,-/pracovní den do výplaty (stravenkový paušál) a 5. týden dovolené získáte po prvním roce zaměstnání. Rovněž se můžete zúčastnit firemních akcí, automaticky máte slevu na firemní výrobky a služby (kovářova kobyla přeci nemůže chodit bosa a třeba i cesta k nám je snadná, zastávka tramvaje i autobusu je hned za branou areálu.
TĚŠÍME SE NA VAŠE ODPOVĚDI!