Jaký by náš kandidát měl být?
- pečlivý, zodpovědný se smyslem pro detail
- technicky zdatný a připravený se denně učit něco nového
- člověk, který rád komunikuje ať již s kolegy či se zákazníky
- organizačně schopný
- se středně pokročilou znalostí PC (prioritou je Excel)
Co bude Vaším úkolem?
- objednávání klientů na servis
- řešení požadavků klientů
- reporting
- následná zákaznická péče - např. kontaktování klienta po provedeném servisu
- administrativní činnost spojená s činností oddělení či značek
A co vám za to rádi nabídneme?
- Motivující férové finanční ohodnocení
- Stravenkový paušál (99,-/den)
- 5. týden dovolené po prvním roce v zaměstnání
- Neformální kulturu a přátelský kolektiv, který Vás nikdy nenechá ve štychu
- Zázemím dynamické nadnárodní společnosti se silným postavením na automobilovém trhu
- Příspěvkem do zaměstnanecké kafeterie (na Vaše sportovní, kulturní a relaxační aktivity; 6 000,- ročně)
- Slevu na firemní výrobky a služby
- Vydařené firemní akce
- Možnost zajištění karty MultiSport
A třeba i cesta k nám je snadná, zastávka tramvaje i autobusu je hned za branou areálu!
TĚŠÍME SE NA VAŠE ODPOVĚDI!