Jaký by náš kandidát měl být?
- pečlivý, zodpovědný se smyslem pro detail
- zkušenost s problematikou fakturace podmínkou
- člověk, kterému není cizí každodenní komunikace uvnitř firmy, ale i s obchodními partnery (pojišťovny, leasingové společnosti)
- organizačně schopný se středně pokročilou znalostí PC (prioritou je MS Office)
- znalost programu Navision - výhodou
- se středoškolským vzděláním ekonomického směru
Co bude Vaším úkolem?
- fakturace zakázek servisu (externí, interní) vč. vystavování dobropisů
- evidence zákazníků s fakturační platbou
- správa zákaznických karet
- kontrola a správa pohledávek
- kompletace dokumentů k pojistným událostem
- reporting
- administrativní činnost spojená s činností oddělení a podpora servisního týmu
A co vám za to rádi nabídneme?
- Stanete se součástí sehrané party lidí, kteří dělají, co je baví ve firmě, kde vládne přátelská atmosféra
- Měsíční příspěvek na benefitní kartu (6 000,-/rok)
- Možnost MultiSport karty
- Vstupenky na akce, jejímž jsme sponzorem / partnerem
- Pracovní oděv, který Vám pravidelně vyčistíme
- Příspěvek na stravování (99,-/den), který můžete uplatnit v naší firemní jídelně
- Pojistku "blbostku"
- Osobní růst - pravidelná odborná školení
- Možnost kariérního růstu v rámci společnosti
- Po roce zaměstnání 5-tý týden dovolené
- Využít můžete také slevu a zvýhodněné sazby na firemní služby a zboží
Tak co? Zaujalo Vás to?