Jaký by náš kandidát měl být?
- pečlivý, zodpovědný se smyslem pro detail
- zkušenost s problematikou fakturace podmínkou
- člověk, kterému není cizí každodenní komunikace uvnitř firmy, ale i s obchodními partnery (pojišťovny, leasingové společnosti)
- organizačně schopný se středně pokročilou znalostí PC (prioritou je MS Office)
- znalost programu Navision - výhodou
- se středoškolským vzděláním ekonomického směru
Co bude Vaším úkolem?
- fakturace zakázek servisu (externí, interní) vč. vystavování dobropisů
- evidence zákazníků s fakturační platbou
- správa zákaznických karet
- kontrola a správa pohledávek
- kompletace dokumentů k pojistným událostem
- reporting
- administrativní činnost spojená s činností oddělení a podpora servisního týmu
A co vám za to rádi nabídneme?
Neformální kulturu a přátelský kolektiv, který Vás nikdy nenechá ve štychu, navíc se zázemím dynamické nadnárodní společnosti se silným postavením na automobilovém trhu. Dále Vám nastavíme motivující finanční ohodnocení. Pravidelným příspěvkem do zaměstnanecké kafeterie podpoříme Vaše sportovní, kulturní a relaxační aktivity. Rovněž se můžete zúčastnit firemních akcí, automaticky máte slevu na firemní výrobky a služby (kovářova kobyla přeci nemůže chodit bosa) a o obědy se Vám postará naše firemní jídelna.