Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za finanční i business kontroling, reporty, rozpočty svěřené oblasti ve skupině AutoPalace
- zajištění ekonomických informací potřebných k řízení skupiny CZ/SK společností a k operativnímu a strategickému rozhodování
- podpora business aktivit
Úkoly a zodpovědnosti:
- zpracování finančních výsledků, tvorba finančních výkazů a reportů pro vedení společnosti;
- zpracování finančních analýz;
- spolupráce na řízení finančních toků;
- zajišťování efektivnosti hospodaření svěřené oblasti;
- spolupráce na zpracování rozpočtu a finančních plánů dané oblasti podnikání společnosti, jejich průběžná revize a kontrola jejich dodržování;
- zodpovědnost za dodržování a implementaci stanovených postupů účtování a dodržování interních předpisů v rámci společnosti;
- nastavení kontrolních finančních mechanismů a dohled nad jejich dodržováním.
Požadovaná kvalifikace:
- SŠ /VŠ vzdělání ekonomického směru,
- praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky,
- orientace v účetnictví a daňové legislativě,
- výborná znalost MS Office Excel, znalost účetního systému Dynamics Navision výhodou,
- znalost prostředí prodeje automobilů výhodou,
- znalost AJ výhodou,
- samostatnost, spolehlivost, schopnost práce v týmu,
- schopnost přijmout odpovědnost, pružnost v myšlení a jednání,
- organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.
A co Vám za to rádi nabídneme?
Dlouhodobé stabilní zaměstnání, zodpovídáte se přímo Finančnímu řediteli skupiny AutoPalace, což je velký sympaťák. Máme pro Vás připravené vzdělávací kurzy, příspěvek na stravování, atraktivní mzdové ohodnocení, pojištění za škodu vůči zaměstnavateli, pravidelným příspěvkem do zaměstnanecké kafeterie podpoříme Vaše sportovní, kulturní a relaxační aktivity a samozřejmě máte slevu na firemní služby i zboží.
TĚŠÍME SE NA VAŠE ODPOVĚDI!