Co bude Vaší náplní?
- Organizace recepce – uvítání návštěv, ohlášení a organizace schůzek
- Péče o kuchyňku, objednávání kancelářských potřeb
- Tvorba přehledů pro vedení společnosti
- Administrativní činnost závislé na požadavcích prodejců nových vozů
- Tvorba složek k obchodním případům
- Zápis a kontrola dat klientů do systémů NAVISION
- Objednávání vozů u Importéra na základě požadavků prodejce nových vozů, vedoucího prodeje, ředitele společnosti
- Zadání pokynu na zaplacení vozu Importérovi
- Sepisování servisních zakázek na montáž příslušenství a předprodejní servis pro klienta
- Fakturace zakázek
- Kontrola finančních podpor od Importérů a zajišťování akčních žádostí
PRACOVNÍ DOBA: 7:00 - 15:30 a 10:30 - 19:00 v týdenním střídání s kolegyní
Jaký by náš kandidát měl být?
- Středoškolské vzdělání
- Středně pokročilá znalost AJ slovem i písmem
- Pečlivý, proaktivní, zodpovědný, usměvavý
- Bezchybný psaný i ústní projev
- Osoba se schopností vlastní motivace k co nejlepšímu výkonu
- Uživatelská znalost MS OFFICE (Excel, Word, Outlook)
- Schopnost pracovat s lidmi - aktivní přístup k zákazníkům i návštěvám
A co vám za to rádi nabídneme?
Neformální kulturu a přátelský kolektiv, který Vás nikdy nenechá ve štychu, navíc se zázemím dynamické nadnárodní společnosti se silným postavením na automobilovém trhu. Pravidelným příspěvkem do zaměstnanecké kafeterie podpoříme Vaše sportovní, kulturní a relaxační aktivity. Samozřejmostí je stravenkový paušál. Rovněž se můžete zúčastnit firemních akcí, automaticky máte slevu na firemní výrobky a služby - kovářova kobyla přeci nemůže chodit bosa, ale třeba i cesta k nám je snadná, zastávka vlaku, metra i autobusu je kousek za branou areálu.
TĚŠÍME SE NA VAŠI ODPOVĚĎ!