Co bude Vaší náplní?
- Organizace recepce – uvítání návštěv, ohlášení a organizace schůzek
- Základy fakturace zakázek
- Administrativní činnost závislé na požadavcích všech oddělení našeho dealerství (servis, prodej nových vozů a prodej ojetých vozů)
- Zápis a kontrola dat klientů do systémů NAVISION
- E-mailova a telefonická komunikace se zákazníky, i kolegy
- Zajištění chodu recepce a kanceláří - objednávání kancelářských potřeb
- a další AD-HOC úkoly
PRACOVNÍ DOBA: 7:00 - 15:30 a 10:30 - 19:00 v týdenním střídání s kolegyní
Jaký by náš kandidát měl být?
- Středoškolské vzdělání
- Středně pokročilá znalost AJ slovem i písmem
- Pečlivý, proaktivní, zodpovědný, usměvavý
- Bezchybný psaný i ústní projev
- Osoba se schopností vlastní motivace k co nejlepšímu výkonu
- Uživatelská znalost MS OFFICE (Excel, Word, Outlook)
- Schopnost pracovat s lidmi - aktivní přístup k zákazníkům i návštěvám
A co vám za to rádi nabídneme?
- Stanete se součástí sehrané party lidí, kteří dělají, co je baví ve firmě, kde vládne přátelská atmosféra
- Měsíční příspěvek na benefitní kartu
- Možnost MultiSport karty
- Vstupenky na akce, jejímž jsme sponzorem / partnerem
- Příspěvek na stravování
- Pojistku "blbostku"
- Osobní růst - pravidelná odborná školení
- Možnost kariérního růstu v rámci společnosti
- Po roce zaměstnání 5-tý týden dovolené
- Využít můžete také slevu a zvýhodněné sazby na firemní služby a zboží
TĚŠÍME SE NA VAŠI ODPOVĚĎ!