Auto Palace dokončil modernizaci svých prodejních ploch Mazda za 6 milionů korun 10.9.2015

 vynaložila společnost Auto Palace na modernizaci stávajících showroomů vozů Mazda v Praze a Brně. Investice, jež zahrnovala stavební úpravy jak vnějšího označení, tak vnitřní plochy, jako např. výměnu osvětlení, dlažby nebo inventáře, přišla společnost na 6 mil. Kč. 

Do konce roku chce firma investovat ještě do přestavby showroomů značek Mitsubishi a Ford, v jejichž prodejích Auto Palace rovněž zastává pozici č. 1. Celková modernizace prodejních ploch v ČR a SR vyjde společnost na více než 20 mil. Kč a v dalších letech bude pokračovat.

„Auto Palace byl v letech 1991 – 2006  importérem vozů Mazda do ČR. Protože jsme v počtu prodejů této značky stále na pozici č. 1, využili jsme koncepce importéra, jež mj. zahrnuje i novou image prodejních míst, a rozhodli se do modernizace investovat. Věříme, že příjemné moderní prostředí zajistí našim klientům ještě pohodlnější nákup u nás a nám naopak možnost poskytovat jim ještě nejkvalitnější servis a upevnit  naši pozici prodejce číslo 1,” říká Ralph Howie, generální ředitel společnosi Auto Palace. 

„Jedničkou jsme se stali díky špičkovým službám zákazníkům a jsem si jist, že oživení prostor povede k tomu, aby se u nás zákazníci cítili ještě lépe a byli jsme pro stále více zákazníků volbou číslo jedna,“  dodává Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace. 

Pro další informace kontaktujte:

Stanislav Perkner
Marketingový manažer skupiny Auto Palace
Perkner.Stanislav@autopalace.cz
Tel: +420 296 574 304
Mob: +420 730 811 998

Dana Bratánková
PR manažer
Bratankova.Dana@autopalace.cz 
Mob: +420 736 768 499
www.autopalace.cz