Novinky z Auto Palace Group
Datum vydání: 14.4.2016

Auto Palace prodal za 1. čtvrtletí celkem 2 719 vozů a výrazně tak překonal své kvartální výsledky z předchozích let

Společnosti Auto Palace se v uplynulém čtvrtletí opět dařilo. Za uplynulé tři měsíce letošního roku firma prodala celkem 2 719 nových a 707 ojetých automobilů. Přední dealer tak upevňuje svoji pozici na českém trhu, ale překonává i své dosavadní výsledky za stejné období let 2014 a 2015.

Ze statistik společnosti vyplývá, že společnost zvýšila své prodeje o 72 % oproti roku 2014 a 37 % ve srovnání s rokem loňským.
 
Nejsilnější značkou zůstává Ford
I v prvním kvartále letošního roku prodal Auto Palace nejvíce vozů značky Ford. Automobily této značky si koupilo celkem 1 349 zákazníků prostřednictvím Auto Palace, který si tímto počtem upevnil pozici lídra v  prodejích automobilů s modrým oválem ve znaku v ČR. V souvislosti se službami zákazníkům bylo Auto Palace v březnu uděleno společností Ford rovněž – a již počtvrté v řadě - ocenění Ford Chairman´s Award, a to za servis zákazníkům a prodej náhradních dílů. Prestižní cenu převezme v létě ve Francii přímo generální ředitel Auto Palace, Ralph Howie.
 
Opel a Škoda záslužnými tahouny prodejů
Na výborných prodejních výsledcích se bezesporu zasloužily také značky Opel a Škoda. Vozů tuzemské značky se prodalo celkem 452 a Opelů, pyšnícími se hned několika prestižními oceněními, bylo 132. 
 
Magická 100 překonána
Rovněž v prodejích ostatních značek byl Auto Palace úspěšný. Číslo 100 bylo překonáno hned u dalších dvou. Mitsubishi prodal Auto Palace v uplynulých třech měsících 120, z toho 92 jich zákazníci objednali ve spořilovském showroomu. V automobilech značky Mazda odjelo nových majitelů celkem 149, a opět 92 jich uzavřelo smlouvy na Spořilově.
 
Perfektní servis i stabilní zázemí a zkušený tým
U ostatních prodávaných značek zaznamenal Auto Palace rovněž růst. Z testimonialů zákazníků vyplývá, že v Auto Palace oceňují zejména profesionální přístup, zkušenosti prodejních týmů a zázemí nabízející špičkový servis a služby „pod jednou střechou“. 
 
„Letošní strategií skupiny je být dynamickou firmou, reagovat na podněty trhu a obchodní příležitosti a aplikovat svoji agresivní cenovou politiku na všechny nabízené značky. Cena je stále kritériem číslo 1 při rozhodování odkud si zákazník automobil odveze, a cílem Auto Palace je být volbou číslo 1 pro všechny zákazníky, kteří se pro koupi vozu rozhodnou,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace. „Letos slavíme 25 let na českém trhu a chceme našim zákazníkům ukázat, že jsme nejen stabilním a silným partnerem, ale dokážeme splnit všechny jejich požadavky a přání. Proto připravujeme na nadcházející období hned několik novinek a akcí, které by zákazníky mohly zajímat, a já věřím, že se s nimi brzy potkáme v našich pobočkách,“ dodává Ralph Howie.