
Nejprestižnější instituce v oblasti průzkumu trhu na světě, J. D. Power, zrealizovala v Německu online průzkum zaměřený na spolehlivost automobilů starých od jednoho do tří let. Celkově se průzkumu zúčastnilo 15 000 reálných motoristů a vlastníků vozů, kteří se v online průzkumu podělili o své poznatky a zkušenosti s konkrétní značkou automobilu v průběhu posledního roku.
Pořadí žebříčku výrobců automobilů bylo stanoveno na základě počtu nahlášených připomínek vyskytujících se na 100 vozidel. Značka Mitsubishi v celkovém součtu získala nejnižší počet bodů, což jí zajistilo prvenství v konečném žebříčku nejspolehlivějších vozů, následována pak byla v pořadí druhým Peugeotem a třetí Škodou.

„Společnost Auto Palace velmi striktně dbá na to, aby svým zákazníkům nabízela vozy té nejvyšší kvality. Vývoj jednotlivých značek velmi bedlivě sledujeme a jsme přesvědčeni, že každý výrobce automobilů, jehož na českém trhu zastupujeme, dělá maximum pro to, aby koncoví uživatelé byli se svými vozy spokojeni i v průběhu jejich používání. Jsem velice potěšen z výsledků, které značky z našeho portfolia dosáhly. Průzkumy J. D. Power jsou jednimi z nejrespektovanějších a nám se tudíž do ruky dostává vynikající nástroj, jímž můžeme našim zákazníkům ještě více a do detailu poradit,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.
Více info o průzkumu naleznete na: http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2016-germany-vehicle-dependability-study-vds.
Zdroj informací: J. D. Power.