Auto Palace získal vloni hned několik významných ocenění 9.2.2016

Množství ocenění, které Auto Palace v loňském roce získal, dokládá schopnost společnosti poskytovat kvalitní servis a služby napříč všemi značkami, jež skupina v tuzemsku prodává. V oblasti prodejů firma uhájila prvenství v prodejích značek Ford, Mazda a Mitsubishi, kde dokonce získala titul Dealer roku 2015 za celkové prodeje.
 
Od importéra vozů Ford získal vloni Auto Palace prestižní ocenění Chairman´s Award za servis zákazníkům a prodej náhradních dílů. Cenu, jejíž udělení předchází hodnocení podle přísných kritérií, a to v oblasti prodeje nových vozidel, servisu zákazníkům a prodeje náhradních dílů, získalo dealerství dokonce již počtvrté od roku 2010. 
 
Hyundai naopak ocenil kvalitu služeb Auto Palace Butovice a udělil mu titul Partner roku 2015 v oblasti prodeje velkoodběratelům. Výčet všech ocenění na závěr doplňuje i brněnské dealerství společnosti Auto Palace, jejíž pracovník Aleš Krčál zvítězil v soutěži Lakýrník Cup a získal zájezd v hodnotě 70 000 korun.
 
Úspěch firmy dokládají nejen udělená ocenění, ale i zpětná vazba od zákazníků, která je pro společnost velmi důležitá. Firma z tohoto důvodu umístila na své webové stránky hodnotící formulář, který mohou zákazníci vyplnit 
a podělit se tak o své zkušenosti z jednání s představiteli Auto Palace.