Novinky z Auto Palace Group
Datum vydání: 27.9.2016

Autobazar AutoPoint zaregistroval za poslední 3 zářijové týdny vyšší poptávku po SUV a MPV vozidlech

Autobazar AutoPoint, součást skupiny Auto Palace, zaregistroval v posledních týdnech vyšší poptávku zákazníků po vozidlech kategorie SUV a MPV a možnostech odkupu jejich vozidla na protiúčet. Nárůst v poptávce jen za poslední 3 týdny eviduje AutoPoint o celých 35 %.

Poptávající v souvislosti se zájmem o vozy této kategorie řeší zároveň i možnost výkupu stávajícího vozidla na protiúčet. Zajímavé je, že nárůst v prodejích společnost eviduje hlavně u párů s dětmi (25 %), zbylých 10 % poptávajících tvoří ve většině muži živnostníci.

V souvislosti s prodejem ojetin ze segmentu SUV nebo MPV společnost AutoPoint zároveň dlouhodobě registruje zvyšující se požavky na výbavu. Top poptávanou výbavou jsou v posledních 12 měsících xenovová světla, vyhřívaná sedadla, digitální klimatizace, navigace a automatická převodovka.

Společnost AutoPoint patří na českém trhu mezi autobazary s nejširší nabídkou vozů. V nabídce má v tuto chvíli téměř 1 500 ojetin – od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy. Společnost zároveň umožňuje nákup vozů na protiúčet, kdy je svým zákazníkům v případě bezproblémového prodeje vozu schopna peníze vyplatit v hotovosti do 1 hodiny od uskutečnění prodeje.

„Poptávka po vozech kategorie SUV a MPV s největší pravděpodobností souvisí s faktem, že nám před téměř měsícem začal nový školní rok. Dokládají to statistiky Auto Palace, kdy do našeho autobazaru chodí stále více zákazníků požadujících vozidlo s dostatečně velkým interiérem a zavazadlovým prostorem. Požadavek většího automobilu je také často spojen s potřebou děti přepravovat na nejrůznější zájmové kroužky nebo za sportem. Náš proškolený tým zaměstnanců AutoPoint je připraven každému poptávajícímu pomoci při výběru, tak aby vozidlo splňovalo veškeré požadavky, pro které je do domácnosti pořizováno,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.