AUTOPALACE GROUP PŘEDSTAVUJE NOVOU STRATEGII ZNAČKY 4.11.2021

Dealerská skupina AutoPalace působí na trhu již tři desetiletí a během této doby se stala v automobilové branži synonymem pro neustálý rozvoj a inovaci ve svém podnikání. Během té samé doby se však vyvíjel také samotný automobilový trh. „S postupem času, jak se aktivity skupiny AutoPalace samostatně rozvíjely, bylo stále obtížnější komunikačně propojovat jednotlivé naše pobočky a jejich nabídky služeb zákazníkům. A byli to právě oni, kteří se v různých označeních našich činností začali tak trochu ztrácet. A protože zákazník je u nás vždy na prvním místě, rozhodli jsme se u příležitosti našeho jubilea pro zásadní marketingový krok a dnes tedy představujeme zcela novou firemní strategii značky AutoPalace, doplněnou o rebranding vybraných aktivit,” vysvětluje potřebu zásadně proměnit obsahovou a vizuální komunikaci Nela Bartošová, ředitelka marketingu společnosti AutoPalace Group. Tato dealerská skupina rozšířila po loňských významných akvizicích své prodejní portfolio na celkově patnáct automobilových značek.

Přestože tradiční logo společnosti zůstalo v nezměněném provedení, ostatní změny v obsahové a vizuální komunikaci mají hned několik fází. Časově naplánovanou kampaň odstartovalo nejprve oznámení o změně názvu aktivit v oblasti ojetin. Původní název AutoPoint je nově nahrazen označením AutoPalace Ojeté vozy, a navíc rozšířen o sekci AutoPalace Premium. Stejně tak obchodní činnost v oblasti autopůjčovny změnila svůj název z RentPoint na AutoPalace Rent. Změnu obou názvů doprovází také nová loga pro danou aktivitu a rebranding na všech důležitých místech v jednotlivých střediscích včetně interního orientačního systému.

Nově představená strategie značky AutoPalace se však zaměřuje také na ostatní obchodní aktivity. S tím spojený komunikační koncept zahrnuje proto nejen samotnou značku, ojeté vozy či autopůjčovnu, ale také oblasti fleet managementu, operativního leasingu, zaměstnanecké kariéry nebo interní komunikaci. Reklamní kampaň, která prezentuje nová témata skupiny AutoPalace prostřednictvím rádia, online a print médií či direct mailingu se proměnným vizuálním grafickým konceptem číslovky “jedna” zaměřuje na tři klíčové oblasti komunikace se zákazníkem. Vedle dominantní pozice největší automobilové dealerské skupiny je v kampani kladen důraz také na osobitý přístup ke každému zákazníkovi a nechybí ani třetí zásadní sdělení směrem k veřejnosti zdůrazňující nabídku komplexního řešení mobility pod jednou střechou.