Novinky z Auto Palace Group
Datum vydání: 13.6.2017

Ondřej Prejzek bude zodpovědný za inovace a rozvoj v divizi Distribution & Retail skupiny AutoBinck Group

Ondřej Prejzek, specialista na strategii v automobilovém průmyslu nastupuje na pozici Business Development and Innovation Director v divizi ACDR (AutoBinck Car Distribution and Retail) mezinárodní skupiny AutoBinck Group. Agenda pana Prejzka bude obsahovat inovační a strategické projekty napříč mezinárodními aktivitami divize, včetně iniciativ s výhledem na strukturální změny v oblasti individuální mobility.

Pan Ondřej Prejzek má v oblasti automobilového průmyslu dlouholeté zkušenosti. Svou kariéru začal v letech 2007–2011 jako vývojový inženýr ve společnosti Porsche Engineering Services. Od roku 2012 působil v manažerském poradenství: nejprve v pražské pobočce společnosti The Boston Consulting Group, poté v mnichovské kanceláři společnosti Ricardo Strategic Consulting, specialisty na strategii v oblasti automotive a mobility.

Ondřej Prejzek vystudoval doktorské studium na Strojní fakultě ČVUT v Praze obor Inženýrská Mechanika. Pan Prejzek je ženatý, má 1 dceru a ve volném čase se zabývá především rodinnými a sportovními aktivitami.

 

AutoBinck Car Distribution and Retail (ACDR)

ACDR je největší divizí skupiny AutoBinck Group, která byla založena v roce 1907 v Haagu a je jednou z nejstarších automobilových společností na světě. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí
v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing
a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.