Společnost Auto Palace spustila web s největším množstvím nových vozů skladem v ČR 11.7.2017

Druhá největší dealerská skupina v ČR, Auto Palace, spustila před několika dny nejmodernější web v ČR. V tuzemských podmínkách nabídne svým zákazníkům až 1 000 skladových vozů. Nový portál je zároveň automaticky propojen s kanálem YouTube a dalšími sociálními sítěmi.

Auto Palace dnes patří k největším online inovátorům v automotivní oblasti. Jako v první v ČR začal prodávat vozy on-line, a to více než rok v předstihu před svým současným konkurenterm, internetovým obchodem Alza.

Nový web umožňuje návštěvníkům vkládat své příspěvky a hodnocení napřímo či najít trasu do dealerství přes Google Maps. Je rovněž propojen s youtube kanálem a ostatními sociálními sítěmi. Samozřejmostí je rovněž záložka překladače pro zákazníky ze zahraničí.

 

„Téměř 100 % zákazníků hledajících vůz projde internetem, proto cítíme velkou odpovědnost investovat do on-line inovací,“ říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace. „Současní uživatelé stále více používají pro svá vyhledávání mobilní zařízení, proto plně responzivní web byl logickým krokem při jeho výstavbě. Momentálně jde o největší hypermarket skladových vozů v ČR z dílny renomované kreativní agentury, který svými funkcemi splňuje současné požadavky uživatelů internetu,“ doplňuje Stanislav Perkner.

Nový web pochází z dílny známé kreativní agentury Passion Communications.