Auto Palace vybral nového poskytovatele webových stránek 29.8.2018

Mezinárodní výběrové řízení na nového poskytovatele webových stránek bylo dealerskou skupinou Auto Palace vypsáno začátkem března tohoto roku a dle stanovených kritérií do něj bylo přizváno šest uchazečů z řad specializovaných agentur. Jednou z podmínek přijetí do soutěže byla zkušenost agentury s on-line marketingem v oblasti prodeje aut.

Cílem vypsaní výběrového řízení bylo nejen nahradit stávajícího dodavatele poskytujícího tyto služby již od roku 2010, ale především zajistit do budoucna technologickou a obsahovou úroveň všech webových stránek odpovídající významu dealerské skupiny Auto Palace na českém automobilovém trhu. Právě skupina Auto Palace je dlouhodobě známa jako společnost s inovativními přístupy v mnoha oblastech, což dokazuje například její první spuštění on-line prodeje vozů v ČR v roce 2016 či aktuální projekt firemního car-sharingu Flexiauto v oblasti sdílené mobility.   

Ve čtyřkolovém výběrovém řízení nakonec zvítězila česká společnost Sassy Group. Výběrová komise posuzovala všechny uchazeče dle 30 kritérií, a právě společnost Sassy Group nabídla ve většině parametrů nejlepší řešení. „Naše společnost má v oblasti automotive on-line marketingu dlouholeté zkušenosti, neboť již více než 12 let pracujeme pro významné prodejce vozidel v ČR. Proto jsem nesmírně rád, že nyní můžeme tyto zkušenosti dále využít pro rozvoj a správu všech webových stránek Auto Palace, druhé největší automobilové dealerské skupiny v této zemi. Díky spolupráci se společností Auto Palace máme možnost rozšířit naše zkušenosti o další značky. Celkově jsme měli možnost při naší práci poznat již více než 20 značek vozidel a nyní toto číslo ještě rozšíříme,“ sdělil po výsledku výběrového řízení Lukáš Bohata, majitel a ředitel agentury Sassy Group s.r.o.

Sassy Group bude nyní rozvíjet a spravovat všechny webové stránky skupiny Auto Palace v ČR a na Slovensku, které zahrnují weby pro prodej nových vozů deseti automobilových značek, dále pro výkup a prodej ojetých vozů AutoPoint a AutoPoint Premium, autopůjčovnu RentPoint, autorizovaný a specializovaný servis a další tematické weby, jakými jsou například SUVcentrum.cz, operativní-leasing.autopalace.cz, kariérní web a další webové aplikace.

„Chtěl bych pogratulovat společnosti Sassy Group k vítězství v náročném výběrovém řízení. Věřím, že s její pomocí budeme schopni v blízké budoucnosti posunout technologické možnosti a celkový obsah našeho on-line marketingu. Ocení to především naši zákazníci, kteří využívají on-line komunikaci s naší dealerskou skupinou ve stále větší míře. V konkrétní podobě umožní tato spolupráce početně navýšit nabídku skladových vozů na webech až o 40 %. Nově bude možné také porovnávat zadané parametry při nákupu nového vozu současně napříč všemi značkami ze skupiny Auto Palace a vedle tradiční prezentace formou fotografií doplníme karty nabízených vozů také videorecenzemi z vlastní produkce. Změnu mohou zákazníci očekávat také v oblasti objednání na servis, kde chceme zlepšit komfort našich zákazníků a nabídnout jim kontakt z pohodlí jejich domova,“ sdělil očekávané cíle v rámci spolupráce s novým poskytovatelem webových stránek Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace Group. 

 Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2017 dosáhla skupina AutoBinck obratu 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 27 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 143 981 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 600 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku. V roce 2017 dosáhla tato dealerská skupina rekordního obratu přes 6 mld. Kč.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Pro další informace kontaktujte:

Tomáš Vaněk

PR manažer Auto Palace

vanek.tomas@autopalace.cz

Mob: +420 734 313 315

www.autopalace.cz